2012. március 9., péntek

Gulshan Kumar Georgetown-ban

Georgetown (Angol Guyana) eleg gazos varos. 26-a korul jartunk ott.
Rengeteg raszta emberke maszkal, lepukkant arcok, keregetok, ranezesre 5 ev fegyhazas emberek.
Sok szuro tekintet, agressziv kiabalas rank, hozzank is.

Mop szerint ez olyan szimpla Afrika feeling.
Szerintem meg "eletveszely kinezni az ablakon is" szint. :)
Nagy a szegenyseg, sok a bunozes, sok a fegyver.
A kocsmakban ki van rakva tabla, hogy pisztollyal belepni tilos..
Es szerintem nem a poen boltban vettek. :)

Ez mondjuk pont Venezuelabol van:



Meg ilyen kiiras is van Georgetown-ban:


Ahova vegul ki akartam lyukadni, hogy ilyen kiskocsira szerelt CD arusok toljak (szo szerint) az utcan a zenet. Eleg nagy a hangero, jol szol a getto-blaszter. Es akkor, ha megtetszik a zene, lehet venni tole.
Itt a szerkezet:


Egyszer csak egy ilyen gepezetbol ismeros zene utotte meg a fulemet.
Gulshan Kumar indiai, bollywood-i filmjeibol valo filmzene. :) (Szvat, toled kaptam :)

Kicsit hihetetlen volt.
De mint utobb kiderult Angol Guyana lakossaganak kb. 20%-a indiai.
Az angolok hivtak be oket munkasnak, a rabszolgafelszabaditas utan.


1 megjegyzés:

  1. Szerintem Georgetown volt a legjobb hely a Guyanakban. Raadasul meg angolul is beszel mindenki.

    VálaszTörlés