2012. február 13., hétfő

Kelbimbofa

A mai nap is nagyon jol telt.
Kulonleges maszkalni ezen a kliman az otthoni tel utan. Mar mulik a natham. :)
A varos magaval ragado, az illatok, a sok szobanoveny, kicsit mintha alom lenne az egesz..
Nem is ertettem ma sem, hogy kerulok ide. :)

Tegnap leegett a nyakam, ezert ma a 36 fokban egy pulcsival a nyakamban setaltam. :)Sokan mosolyognak. Remelem nem a pulcsi miatt... :)
De amugy tok kedvesek, sokszor meg a penztaros is!
Sot a buszvezeto es a biztonsagi or. :) Durva.

Pl. ez a  neni is lelkesen magyarzta .. valamit, mert nem ertettuk j.
De kedves volt. :)


Eszembe jutok, hogy jo lenne, ha itt lennetek. :)
Kuzin, holnap megeszek par banant 11 korul. :)

Szoval setaltunk a parton delelott:
A hegyteton Jezus-szobor, lent egy csomo sav.


Mini bonzaj nott a fan.


Felmaszas-biztos fa. Vagy fakirfa? :)


Mogottunk a Cukorsuveg hegy.


Kelbimbofa.


Ceklaeru baber. Jellemzo errefele. :)
Na jo, szoval sok-sok furi noveny van itt, nagyon bejonnek.. :)



Ez a varoskozpont a part felol.

2 megjegyzés:

  1. Hello Brader!

    Tegnap óta nyomo követem jelentéseid Rioból :)

    Üdv: Pisti

    VálaszTörlés
  2. Érdekes a botanikai megközelítésed, Loceee... Bákker én meg náthás vagyok, és itt mínusz 120 fok van... az a minimum, hogy leégtél! Ennyivel tartozol, ennyire nem lehet jó neked.. :)

    VálaszTörlés